Monday, November 10, 2008

TERIMA KASIH

Terima kasih kepada adik Kausar Azman yang menulis komen ini dalam blognya

http://titisanpena.blogspot.com/



Hasil Tulisan Abdul Latip Talib


Walaupun saya tidak membeli buku hasil karya Abdul Latip Talib, tetapi saya meminjam dari rakan saya. Antara yang saya pernah membacanya ialah Tariq, Ikrimah dan Solahuddin. Bagi yang tidak meminati sejarah tokoh-tokoh islam, berasa bosan untuk membacanya. Bagi saya, ianya amat menarik sehinggakan saya dapat menghabiskan buku itu selama beberapa jam. Saya juga dapat menghayati tentang perjuangan tokoh-tokoh islam. Saya mat mengalu-alukan buku ini. Pada masa sekarang, majoriti yang terdapat di kedai buku ialah novel sci-fi dan kisah cinta. Bagi saya, hanya sebilangan buku sejarah ini ditulis. Saya amat menghargai pengorbanan penulis ini untuk menulis tentang tokoh islam walaupun penulis boleh berkarya bergenre sci-fi, cinta dan realiti kehidupan. Teruskan usaha anda.

No comments: