Thursday, November 26, 2009

ISTANA MENANTI


9 comments:

cia said...

eemmmmmph...baiklahhhh...

yati said...

boleh beri sinopsis tentang istana menanti ini.tkasih

Nur Adibah Md Azman said...

Assalamualaikum..

Boleh saya bertanya?Adakah Istana Menanti ini benar-benar wujud?

SALLEH DERMAWAN said...

Asalamualaikum, Pak Latip. Tahniah atas segala usaha gigih Pak Latip. saya menumpang tuah Pak Latip kerana saya diberi peluang menulis ulasan novel Istana Menanti oleh sebuah syarikat penerbitan. Mohon jasa baik Pak Latip memberi komen pada ulasan novel itu. Judul buku ulasan itu ialah SPOTLIGHT ulasan novel ISTANA MENANTI penerbit : PAN ASIA sdn.bhd.Kepada yang berminat mendapatkannya sila, ulasan itu telah berada di pasaran atau hubungi saya. Terima kasih. Pak Latip, terima kasih...boleh rujuk di blog saya http://pemenangsebenar.blogspot.com

Muslimah Sejati ALLAH said...

Assalammualaikum Pak Latip...

Kami pelajar tingkatan 1 dari SMK Tebobon Kota Kinabalu Sabah meminta tolong dari Pak Latib bagaimana membuat Pengajaran tentang Novel Istana Menanti?

Anonymous said...

Does the 'Istana Menanti' trully exist? If it does, it must be very beautiful and unique...

Jai t2 said...

Assalamualaikum...
bole bri sya sinopsis novel
istana menanti dri bab 1
hngga bab 5??

Clumsyna said...

boleh bagi saya tentang sinopsis istana menanti ..?

suhailah subar said...

pak latip tolonglah dah terseksa nie nak cari 5 persoalan nie tolonglah beri kan pak laip penulisnye tolong lah saye