Wednesday, July 21, 2010

MAJLIS PELANCARAN NOVEL

Majlis pelancaran novel sejarah Islam Perang Badar dan Khalifah-Khalifah Yang Benar telah diadakan di Dewan Sekolah Menengah Kebangsaan Undang Rembau pada 21 Julai 2010 yang lalu. Terima kasih diucapkan kepada pihak SMKUR, terutama Pengetua Cemerlang Datin Azimah binti Alias, Cikgu Abdul Razak, Cikgu Azhar dan semua yang membantu menjayakan majlis tersebut. Ucapan terima kasih juga kepada Tuan Azali bin Ibrahim, Penolong Pegawai Pelajaran Daerah Rembau yang telah menyempurnakan pelancarannya dan pihak media Akhbar Sinar dan Berita Harian yang turut hadir.












Sejak novel sejarah Islam diterbitkan pada tahun 2007 yang lalu pernah juga terfikir untuk membuat majlis pelancarannya. Walaupun pelancaran novel tidak menjamin bertambah larisnya jualan novel namun ia boleh memberi semangat dan motivasi kepada penulisnya.

Alhamdulillah, akhirnya impian itu terlaksana juga apabila pihak Sekolah Menengah Kebangsaan Undang Rembau membuat majlis pelancaran novel Khalifah-Khalifah Yang Benar dan Perang Badar pada hari ini.

Lebih mengembirakan Majlis pelancarannya diadakan di Rembau, tempat kelahiran saya...




Majlis Pelancaran novel

1. Khalifah-Khalifah Yang Benar

2.Perang Badar

Tempat: Sekolah Menengah Kebangsaan
Undang Rembau

Tarikh: 21 Julai 2010

Masa: Jam 3.00 Petang


No comments: