Tuesday, April 5, 2016



Kemarin, 4 April..
Pihak IKIM ada hubungi saya.. mulanya agak terkejut juga.. ingatkan saya ada buat salah ke ape.. hehe.. rupanya mereka mahu berbincang mengenai tawaran kisah novel Perang Badar dijadikan skrip drama radio IKIM yang akan disiarkan pada Bulan Ramadhan nanti.. tentulah saya tidak menolak tawaran itu.. walaupun sedar ianya amat mencabar.. maklum sajalah Perang Badar ada watak Nabi Muhammad SAW dan para sahabat.. apabila dijadikan skrip drama radio.. tentu ada dialog-dialog.. kerana yang menawarkan itu Radio IKIM .. maka saya setuju kerana mereka juga ada pakar-pakar rujuk.. bagi saya ia merupakan satu penghormatan dan cabaran terhadap seorang penulis novel sejarah insya Allah..

7 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Tahniah!

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

mohd hafizuddin said...

admin, boleh tgk cover novel bejat (1996)

Bbet99 said...

"Dapatkan SUPER BONUS NEW MEMBER 150% dalam permainan dan mainkan permainan kesukaanmu hanya dalam 1 user id. Ikuti juga promo menarik lainnya yang kami sediakan hanya di bbet99.fun . 100% TERPERCAYA.
BOLA ONLINE
Agen Bola
Taruhan Bola"

mijung said...

Assalamualaikum, Saya Amira Alia pelajar STPM 2021 sedang menjalankan kajian tentang tokoh penulisan , En. Abdul Latip bin Talib. Saya mahu menemu bual encik kalau tidak keberatan. Harap encik dapat mempertimbangkan. Terima Kasih🙂

beakchan said...

Excellent read, I just passed this onto a friend who was doing a little research on that. And he actually bought me lunch as I found it for him smile Therefore let me rephrase that: Thank you for lunch. 룰렛".