Sunday, November 27, 2011

TAHNIAH

Tahniah diucapkan kepada adik Muhammad Nabil Anif, 12 tahun pelajar Sekolah Kebangsaan Jitra 2 yang mendapat kejayaan cemerlang 5A dalam UPSR baru-baru ini. Beliau peminat tegar novel sejarah Islam. Mempunyai koleksi sendiri di rumahnya.

Apabila mendapat tahu saya berada di UUM Sintok, beliau mengajak ayahnya datang untuk bertemu.

“Pengetahuan sejarahnya Islamnya lebih hebat dari saya,” kata ayahnya sambil menyatakan rasa gembira dengan kejayaan anaknya.

Semoga Muhammad Nabil menjadi anak yang soleh dan pelajar cemerlang.

InsyaAllah..


















3 comments:

Nuruddin Azri said...

salam.nice post.

besarlah harapan saya untuk admin blog ini supaya me'link'kan blog saya pada blog ini.cukuplah sekadar pautan itu.dan saya sendiri pun sudah linkkan blog ini di dalam blog saya.

moga sama2 dpt kongsi ilmu utk menegakkan Islam dan meneruskan hunusan pena2 dakwah.

apa2 pun semuanya tertakluk kepada admin blog ini sama ada handak bersetuju dgn perkongsian ini atau tidak.

sama2 dpt manfaat.

boleh lawati saya di

http://nuruddinazrizulkifli.blogspot.com/

NURAZZAH8 said...

Salam Pak Latip... Tahniah dari saya juga...

Nurazzah8
http://nurazzah8.blogspot.com/

cahayaqalbi said...

Assalamualaikum Pak Latip, boleh saya link kan kisah anak murid saya ini ke facebook sekolah saya? SK Jitra 2.

terima kasih.

Noor Albi bt. Mohammad Khassim
Guru SK Jitra 2.