Friday, October 1, 2010

TOP 30 SEPTEMBER 2010


Edisi Jimat, Perang Uhud dan Tok Janggut tersenarai dalam Top 30 September 2010. Syukur…

1. Armagedon 2012: Bencana Akhir Zaman
2. Dear Yayah The Series
3. 1 Hari 1 Resipi 365 Menu Istimewa Chef Hanieliza
4. Cita Rasa Malaysia - Terengganu
5. Cita Rasa Malaysia - Negeri Sembilan
6. Salahudin Ayubi: Penakluk Jerusalem (ed. jimat)
7. Muhammad Al-Fateh: Penakluk Konstantinopel (ed. jimat)
8. Khalid: Memburu Syahid (ed. jimat)
9. Abu Ubaidah: Penakluk Parsi (ed. jimat)
10. Hulagu Khan: Khabar Hitam Dari Timur (ed. jimat)
11. Tariq: Penakluk Andalusia (ed. jimat)
12. Ikramah: Penentang Jadi Pembela (ed. jimat)
13. Perang Uhud: Sejarah Duka Tentara Islam
14. Mendidik Anak Perempuan
15. 501 Soal Jawab Darah Wanita
16. Tok Janggut
17. Tuhan Masih Mencintaiku
18. Seperti Keju & Coklat
19. O.T.A.I - Tunjuk Bakat
20. Senangnya Memasak Puding & Desert
21. Laskar Cinta
22. Senangnya Memasak Ayam
23. Komik-M: Aku, Kau & Malaysia
24. Komik-M: Budak Takraw 2
25. Komik-M: Semangat Gahsing
26. Qasidah Untuk Kekasih
27. Travelog Syahadah
28. Yakjuj & Makjuj: Bencana Di Sebalik Gunung
29. Senangnya Memasak Mi, Mihun & Kuetiau
30. Tuk Mudin Datang

Nota: Dari http://www.universitipts.com










3 comments:

GREEN PLATFORM said...

Assalamualaikum,
saya peminat buku2 tuan. penulisan yang 'simple' dan mudah difahami tetapi penuh isi. kata orang putih, "don't judge a book by it's cover". tetapi bagi saya itu sangat tidak benar kerana tanggapan pertama pembaca tetap kepada kulit buku yang menarik dan kemudian isi yang menarik. teruskan usaha tuan. semoga ini menjadi salah satu jalan jihad. kepada penulis lain, pastikan kulit buku anda menarik sebelum saya berminat membaca isi buku anda. hehe..

ABDUL LATIP said...

Waalaikumsalam warahmatullahi wabarakatuh.

Terima kasih.

famy said...

assalamualaikum tuan boleh x saya nk tanya serba sedikit tentang perjuangan leftenan adnan untuk kajian projek aikhir tahun saya